KIS Středočeského kraje
Projekt Krajského informačního střediska pro rozvoj zemědělství a venkova Středočeského kraje vznikl za podpory Ministerstva zemědělství

Start kampaně Ryba domácí

01/10/10

Startuje podzimní etapa kampaně Ryba domácí 22.9.2010 Tisková zpráva – Ministerstvo zemědělství v září zahájí další etapu komunikační kampaně Ryba domácí. Jednou z tradičních podzimních činností v rámci zemědělského roku je výlov rybníků. A právě výlov rybníka je ideálním místem pro nákup čerstvých sladkovodních ryb té nejvyšší kvality. „Chceme lidi motivovat, aby výlov navštívili, a […]

Startuje podzimní etapa kampaně Ryba domácí

22.9.2010

Tisková zpráva – Ministerstvo zemědělství v září zahájí další etapu komunikační kampaně Ryba domácí. Jednou z tradičních podzimních činností v rámci zemědělského roku je výlov rybníků. A právě výlov rybníka je ideálním místem pro nákup čerstvých sladkovodních ryb té nejvyšší kvality.

„Chceme lidi motivovat, aby výlov navštívili, a to nejlépe s celou rodinou. Budeme proto využívat rozhlasových spotů a upoutávek na internetu,“ uvádí ředitelka OP Rybářství Renáta Komiková, která dále dodává: „Největší výhodou nákupu ryb přímo na výlovech je jednak záruka stoprocentní čerstvosti a dále dostupnost sezonních druhů ryb, jako je štika nebo candát, které nejsou v průběhu roku v obchodech běžně k dostání.“ 

Kompletní seznam výlovů zpracovaný Rybářským sdružením České republiky byl v těchto dnech  zveřejněn na stránkách projektu www.rybadomaci.cz

Mimo cílené podpory výlovů se kampaň v podzimní etapě dále zaměří na propagaci konzumace sladkovodních ryb v televizních pořadech o vaření, v tištěných mediích a na internetu. Naplánovány jsou rovněž promo akce a ochutnávky rybích specialit v rámci vybraných městských slavností po celé ČR.

Propagační kampaň Ryba domácí je spolufinancována z Evropského rybářského fondu a jejím cílem je podpořit spotřebu sladkovodních ryb a výrobků z nich. Cílem projektu ovšem není pouze navrátit rybím produktům jejich místo v jídelníčku spotřebitelů, ale také podpořit zájem veřejnosti o produkty rybolovu a akvakultury, a tím v dlouhodobé perspektivě ovlivnit spotřebitelské chování lidí a podporovat zdravější životní styl.

Tereza M. Dvořáčková
tisková mluvčí MZe

Zařazeno v Podniky, trhy

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.